PASY NAPĘDOWE


Jako autoryzowany dystrybutor firmy Continental Contitech firma KOMET oferuje Państwu szeroki asortyment poczynając od klasycznych pasów klinowych przez pasy wielorowkowe, pasy zębate aż po pasy płaskie i wariatorowe.


    Conti V-Standard

To pasy klinowe w owijce, które mają szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu i są dostępne w wersjach:

- klasycznej Multiflex (8/-, 10/Z-, 13/A-, 17/B-, 20/-, 22/C-, 25/-, 32/D-, 40/E-);
- wąskoprofilowej Ultraflex (SPZ, SPA, SPB, SPC, 19/-).



     Conti V-Advance

To pasy klinowe z otwartą powierzchnią boczną i zębami są przeznaczone do dużych obciążeń. Dostępne są w wersjach:

- klasycznej (5/-, 6/-, 8/-, 10/-, 13/A-);
- wąskoprofilowej (XPZ, XPA, XPB, XPC).



     Conti Synchrobelt

To pasy zębate umożliwiające wykonanie ekonomicznych rozwiązań napędowych pzekładni. Pasy te dostępne są w wersjach:

- o podziałkach calowych (MXL, XL, L, H, XH, XXH);
- o podziałkach metrycznych HTD (3M, 5M, 8M, 14M) i STD (S8M).

Pasy te są również dostępne w bardziej zaawansowanych wersjach np. Synchroforce CXA - do największych momentów obrotowych; Synchroforce CXP - do dużych mocy; Synchrochain - do ekstremalnych momentów obrotowych; Synchroforce Supreme - do bardzo dużych obciążeń dynamicznych.



     Conti Synchrotwin

To pasy zębate dwustronne umożliwiające napęd układów wielowałowych nawet w zakresie wysokich mocy wyjściowych. Pasy te są dostępne w wersjach:

- o podziałkach metrycznych DHTD (D5M, D8M, D14M) i DSTD (DS8M);
- o podziałkach calowych (DH).



    Conti V- Multirib

Pasy wielorowkowe łączą w sobie elastyczność pasów płaskich z zaletą przenoszenia mocy pasów klinowych. Pasy te są dostępne w typach: PJ, PK, PL i PM. Wersje PL i PM są wykonane specjalnie do przenoszenia wysokich obciążeń i zastosowano w nich kord aramidowy.



     Conti Synchrodrive

To pasy zębate dwustronne umożliwiające napęd układów wielowałowych nawet w zakresie wysokich mocy wyjściowych. Pasy te są dostępne w wersjach:

- o podziałkach metrycznych DHTD (D5M, D8M, D14M) i DSTD (DS8M);
- o podziałkach calowych (DH).



     Conti V- Multirib

Pasy wielorowkowe łączą w sobie elastyczność pasów płaskich z zaletą przenoszenia mocy pasów klinowych. Pasy te są dostępne w typach: PJ, PK, PL i PM. Wersje PL i PM są wykonane specjalnie do przenoszenia wysokich obciążeń i zastosowano w nich kord aramidowy.



     Conti Synchrodrive

To pasy zębate końcowe mające zastosowanie w rozwiązaniach napędów w technice liniowej, oraz w specyficznych rozwiązaniach transportowych. Dostępne są w wersjach:

- o podziałce metrycznej HTD (3M, 5M, 8M) i STD (S8M);
- o podziałkach calowych (XL, L i H);
- jako pas stożkowy (N10).



     Conti V-Multibelt

To pasy klinowe zespolone stosowane w napędach o znacznych obciążeniach udarowych, oraz bardzo nieregularnych obciążeniach. Dostępne wersje to: SPZ, SPA, SPB, SPC, A/HA, B/HB, C/HC, D/HD, 3V(9J), 5V(15J), 8V(25J). Wersje uzębione są dostępne na specjalne zamówienie.



    Conti Varispeed

To pasy przeznaczone do przekładni bezstopniowych o zmiennych prędkościach w napędach typu Variomatic i Variator.



    Pasy zębate poliuretanowe bezkońcowe - Conti Synchroflex

Pasy zębate poliuretanowe bezkońcowe zbudowane są z komponentów o wysokiej jakości, co gwarantuje wysoką sprawność przenoszenia mocy. Doskonałe połączenie odpornych na ścieranie zębów poliuretanowych i cięgna z cynkowanego kordu stalowego o stałej długości decyduje o ich wysokiej wydajności. Różnorodność metod produkcji jest m.in. szczególnie przydatna w procesie wytwarzania pasów zębatych podwójnych i grudkowanych, w przypadku których niezwykle ważne jest zachowanie wymiarów. Bogactwo wariantów mieszanki umożliwia ponadto zastosowanie w niskich temperaturach, w klimacie pomieszczeń, jak również w kontakcie z żywnością. Pasy te są dostępne w podziałkach: T2; T2,5; T5; T10; AT3; AT5, AT10; AT20; ATP10; ATP15.



    Pasy zębate poliuretanowe bezkońcowe - Pasy płaskie

W zakresie pasów płaskich firma KOMET oferuje Państwu pasy niemieckiego producenta ESBAND. Są to pasy neoprenowe o oznaczeniu NE22 i grubości 1,4 mm. Mają one szerokie zastosowanie w napędach wysokobrotowych wrzecion szlifierskich.


OFERTA


Łożyska

 

...czytaj więcej

Pasy Napędowe

 

...czytaj więcej

Łańcuchy Napędowe

 

...czytaj więcej

Technika Liniowa

 

...czytaj więcej

Uszczelnienia

Techniczne

...czytaj więcej

Chemia Techniczna

 

...czytaj więcej

Szybki Kontakt


44 646 10 95

biuro@lozyskakomet.com.pl

Potrzebujesz więcej danych teleadresowych? Zapraszamy do działu Kontakt.