Jako autoryzowany dystrybutor firmy Continental Contitech firma KOMET oferuje Państwu szeroki asortyment poczynając od klasycznych pasów klinowych przez pasy wielorowkowe, pasy zębate aż po pasy płaskie i wariatorowe.
To pasy klinowe w owijce, które mają szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu i są dostępne w wersjach:
- klasycznej Multiflex (8/-, 10/Z-, 13/A-, 17/B-, 20/-, 22/C-, 25/-, 32/D-, 40/E-);
- wąskoprofilowej Ultraflex (SPZ, SPA, SPB, SPC, 19/-).
To pasy klinowe z otwartą powierzchnią boczną i zębami są przeznaczone do dużych obciążeń. Dostępne są w wersjach:
- klasycznej (5/-, 6/-, 8/-, 10/-, 13/A-);
- wąskoprofilowej (XPZ, XPA, XPB, XPC).
To pasy zębate umożliwiające wykonanie ekonomicznych rozwiązań napędowych pzekładni. Pasy te dostępne są w wersjach:
- o podziałkach calowych (MXL, XL, L, H, XH, XXH);
- o podziałkach metrycznych HTD (3M, 5M, 8M, 14M) i STD (S8M).
Pasy te są również dostępne w bardziej zaawansowanych wersjach np. Synchroforce CXA - do największych momentów obrotowych; Synchroforce CXP - do dużych mocy; Synchrochain - do ekstremalnych momentów obrotowych; Synchroforce Supreme - do bardzo dużych obciążeń dynamicznych.
To pasy zębate dwustronne umożliwiające napęd układów wielowałowych nawet w zakresie wysokich mocy wyjściowych. Pasy te są dostępne w wersjach:
- o podziałkach metrycznych DHTD (D5M, D8M, D14M) i DSTD (DS8M);
- o podziałkach calowych (DH).
Pasy wielorowkowe łączą w sobie elastyczność pasów płaskich z zaletą przenoszenia mocy pasów klinowych. Pasy te są dostępne w typach: PJ, PK, PL i PM. Wersje PL i PM są wykonane specjalnie do przenoszenia wysokich obciążeń i zastosowano w nich kord aramidowy.
To pasy zębate dwustronne umożliwiające napęd układów wielowałowych nawet w zakresie wysokich mocy wyjściowych. Pasy te są dostępne w wersjach:
- o podziałkach metrycznych DHTD (D5M, D8M, D14M) i DSTD (DS8M);
- o podziałkach calowych (DH).
Pasy wielorowkowe łączą w sobie elastyczność pasów płaskich z zaletą przenoszenia mocy pasów klinowych. Pasy te są dostępne w typach: PJ, PK, PL i PM. Wersje PL i PM są wykonane specjalnie do przenoszenia wysokich obciążeń i zastosowano w nich kord aramidowy.
To pasy zębate końcowe mające zastosowanie w rozwiązaniach napędów w technice liniowej, oraz w specyficznych rozwiązaniach transportowych. Dostępne są w wersjach:
- o podziałce metrycznej HTD (3M, 5M, 8M) i STD (S8M);
- o podziałkach calowych (XL, L i H);
- jako pas stożkowy (N10).
To pasy klinowe zespolone stosowane w napędach o znacznych obciążeniach udarowych, oraz bardzo nieregularnych obciążeniach. Dostępne wersje to: SPZ, SPA, SPB, SPC, A/HA, B/HB, C/HC, D/HD, 3V(9J), 5V(15J), 8V(25J). Wersje uzębione są dostępne na specjalne zamówienie.
To pasy przeznaczone do przekładni bezstopniowych o zmiennych prędkościach w napędach typu Variomatic i Variator.
Pasy zębate poliuretanowe bezkońcowe zbudowane są z komponentów o wysokiej jakości, co gwarantuje wysoką sprawność przenoszenia mocy. Doskonałe połączenie odpornych na ścieranie zębów poliuretanowych i cięgna z cynkowanego kordu stalowego o stałej długości decyduje o ich wysokiej wydajności. Różnorodność metod produkcji jest m.in. szczególnie przydatna w procesie wytwarzania pasów zębatych podwójnych i grudkowanych, w przypadku których niezwykle ważne jest zachowanie wymiarów. Bogactwo wariantów mieszanki umożliwia ponadto zastosowanie w niskich temperaturach, w klimacie pomieszczeń, jak również w kontakcie z żywnością. Pasy te są dostępne w podziałkach: T2; T2,5; T5; T10; AT3; AT5, AT10; AT20; ATP10; ATP15.
W zakresie pasów płaskich firma KOMET oferuje Państwu pasy niemieckiego producenta ESBAND. Są to pasy neoprenowe o oznaczeniu NE22 i grubości 1,4 mm. Mają one szerokie zastosowanie w napędach wysokobrotowych wrzecion szlifierskich.
44 646 10 95
biuro@lozyskakomet.com.pl
Potrzebujesz więcej danych teleadresowych? Zapraszamy do działu Kontakt.